Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 2600:1f28:365:80b0:65b8:d41b:e506:4cb3 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
150 berichten.
Marit Marit uit Barendrecht schreef op 20 juli 2020 om 22:48
Vandaag in 1 keer mijn praktijkexamen gehaald! Bedankt Leo voor de leuke en leerzame lessen
Jip van Westen Jip van Westen uit Barendrecht schreef op 13 juli 2020 om 11:11
Vandaag m’n praktijkexamen gehaald! Leo u krijgt toch wel heel veel credits! Hartstikke bedankt voor alle leerzame, leuke, gezellige lessen! Ik kan me geen betere man naast me bedenken tijdens de lessen! Nogmaals Leo bedankt voor alles!!!
Maurice Maurice uit Heerjansdam schreef op 7 juli 2020 om 13:15
Vandaag mijn rijbewijs gehaald, bedankt voor de goede lessen Leo! Leo is altijd lekker relaxed tijdens het lessen, maar weet wel goed waar hij mee bezig is. Zeker een aanrader!
Jan Noorman Jan Noorman uit Barendrecht schreef op 6 juli 2020 om 17:21
Ik heb bij Leo rijlessen gehad en het beviel me enorm. Ik heb ook in een keer mijn praktijk gehaald. Tijdens de lessen heb ik veel gelachen met Leo en het is zeker een aanrader om hier te lessen.
Rick de leeuw Rick de leeuw uit Barendrecht schreef op 27 februari 2020 om 22:14
Ik heb vandaag m'n praktijk examen in ene keer gehaald. Heb met veel plezier en gemak de lessen gevolg. Door de fijne aanwijzingen en tips van Leo voelde ik me meer zelfverzekerd achter het stuur. Het makkelijkere contact was ook zeker fijn. Ik kijk positief terug op dit avontuur. Hartstikke bedankt Leo.
Kirsten Kirsten schreef op 27 februari 2020 om 19:09
Dankzij Leo heb ik deze week mijn rijbewijs in 1x gehaald. Ik heb elke keer met plezier mijn rijlessen gevolgd door de gezellige en rustige sfeer die Leo creëert. Ik heb geen enkel moment met ongemak achter het stuur gezeten. Bedankt Leo voor alle gezellige gesprekken!
Noortje Noortje uit Ridderkerk schreef op 3 februari 2020 om 22:15
Ik heb hele leuke rijlessen gehad, het was altijd erg gezellig onderweg. Door de lessen is het mij gelukt om in één keer te slagen voor mijn rijbewijs. Autorijschool landzicht is zeker een aanrader. Leo geeft leuke lessen en maakt er altijd iets leuks van!
Esther Esther schreef op 11 januari 2020 om 13:17
Leo is een fijne, geduldige en gezellige instructeur, die zorgt dat je je vanaf het eerste moment comfortabel voelt in de auto. De lessen waren leuk en leerzaam, en mijn rijbewijs heb ik dan ook in 1 keer gehaald!
ivan ivan schreef op 3 januari 2020 om 17:57
leo is een leuke en spontane rij instructeur waarmee je veel kan lachen, maar als het nodig is ook zeker serieus en je goed coacht met het rijden. Leo bedankt voor alle leuke lessen en de de autodrop natuurlijk ; )
Tirza Tirza uit Barendrecht schreef op 22 december 2019 om 19:51
Dankjewel voor de prettige lessen. Door jou, Leo, ben ik deze week in 1 x geslaagd! Altijd rustig in de lessen, wat hielp om mij ook rustig te houden. Bedankt voor alles!
Maaike Maaike uit Barendrecht schreef op 7 december 2019 om 11:16
Deze week mijn examen gehaald met dank aan alle leerzame lessen van Leo. Heel erg bedankt!
Geert Timmerman Geert Timmerman uit Heerjansdam schreef op 26 november 2019 om 17:02
Na drie keer gezakt te zijn bij een andere rijschool, haalde ik bij Landzicht in één keer gehaald. Rustige begeleiding en altijd op tijd. Helemaal top!
Valentijn Valentijn uit Rotterdam schreef op 19 november 2019 om 10:22
Leo is iemand die bij mij het plezier in autorijden heeft teruggebracht. Na een minder leuke ervaring bij een andere rijschool was ik heel blij met de gezellige, rustige en nuchtere manier van lesgeven bij Leo. Bedankt daarvoor!
Daniëlle Daniëlle uit Barendrecht schreef op 12 november 2019 om 17:42
Ja hoor!! Ik heb ‘m in één keer m’n rijbewijs. En dat, dankzij Leo. Hij heeft me op weg geholpen naar mijn rijexamen. Leo geeft goed les, is duidelijk en super geduldig en ik ben heel blij dat ik bij deze toffe rijschool heb mogen lessen. Dankjewel Leo!!!
Roos Rozendaal Roos Rozendaal uit Barendrecht schreef op 2 mei 2019 om 20:28
Ik heb dankzij Leo in 1x mijn rijbewijs gehaald. Ik heb veel leuke en leerzame lessen bij Leo gehad en ik ben blij dat ik bij deze rijschool mijn rijbewijs heb gehaald. Bedankt voor alle gezellige lessen!!
Mandy Mandy uit Dordrecht schreef op 15 april 2019 om 21:58
Ik raad rijschool Landzicht aan iedereen aan die nerveus is, perfectionistisch is en onzeker is. Leo stelt je op je gemak. Komt altijd op tijd en is een hele fijne relaxte instructeur. Het is fijn om altijd dezelfde auto te rijden (hoewel de nieuwe bmw net voor mn examen kwam, hele fijne auto overigens!) met dezelfde instructeur te rijden en niemand op te hoeven halen en thuis te brengen. Hierop heb ik de rijschool uitkozen en Leo vond het geen probleem om een eindje naar me toe te rijden, waarvoor dank! Leo neemt alle tijd voor je en besteed extra aandacht aan de punten die je moeilijk vind of waarvan hij ziet dat je dat nog wat onder de knie moet krijgen. (Ondanks mijn vrijstellingen moest ik blijven parkeren ;-)) Lieve Leo. Bedankt voor alle gezellige lessen, je vertrouwen en je wijsheden. Dankzij jouw engelengeduld, humor, fijne gesprekken heb je mijn faalangst onder controle kunnen houden. Ik ben er stellig van overtuigd dat ik dankzij jouw peptalk en grapjes zo net voor mn examen in één keer geslaagd ben. Ik kan niet anders dan je dankbaar zijn!
Gina Gina schreef op 7 maart 2019 om 14:18
Gisteren dan ook eindelijk mijn rijbewijs behaald dankzij Leo! Leo is een rustige, grappige en geduldige instructeur die je op je gemak steld en waarbij fouten maken niet erg is. Bedankt voor de fijne lessen Leo en veel plezier en succes met de nieuwe BMW!
Aimée ten Geuzendam Aimée ten Geuzendam uit Barendrecht schreef op 5 december 2018 om 20:04
Ik vond de rijlessen leuk en ook heel leerzaam. Met de wijze lessen van Leo heb ik mijn praktijk in één keer gehaald, bedankt Leo!
jessie jessie uit Barendrecht schreef op 4 december 2018 om 21:01
Ontzettend leuke en leerzame lessen met een super leuke, goede en leerzame instructeur ! Ik raad landzicht bij iedereen aan! Dankjewel Leo voor alles!
Aniek Aniek uit Barendrecht schreef op 5 november 2018 om 13:12
Beste Leo, ontzettend bedankt voor alle leerzame lessen. Groetjes aniek