150 berichten.
Leo, je bent een ontzettend goede instructeur! Ondanks dat ik af en toe een stoeprand mee nam, bleef je toch vertrouwen erin hebben😂. Ik raad Landzicht bij iedereen aan! Het was vooral fijn dat je continu één vaste instructeur had die enorm veel geduld heeft. Dat maakt het lessen veel prettiger. IIn één keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Hele fijne en gezellige lessen gehad tijdens het lessen. Bedankt Leo!😬
Vandaag geslaagd voor mij rijbewijs.
Rijsschool Landzicht is zeker een aanrader. Leo neemt alle tijd voor je, en is erg geduldig.
Wat ik vooral fijn vond is dat je altijd alleen kon rijden en uiteraard dezelfde instructeur had.
Leo was altijd op tijd en geen minuut te laat, dit is zeker een pluspunt.
Ik heb de rijlessen fijn en vooral rustig/relax ervaren, je wist altijd goed waar je aan toe was door de aanwijzingen die Leo gaf.
Leo, enorm bedankt voor alle goede en leerzame lessen.
Als allereerst, dankuwel Leo voor alle leerzame en gezellige lessen! Leo is iemand die je met alles wilt helpen, de tijd voor je neemt en nog eens enorm gezellig is. Autorijschool Landzicht raad ik zeker aan iedereen aan.
Voor wie het wil weten, ik raad Autorijschool Landzicht iedereen aan. Leo is een gezellige man met een goed gevoel voor humor. Hij is zeer kundig in zijn vak en zal je goed begeleiden. Zijn lessen waren altijd leuk en we hebben goed gelachen. Ik heb dankzij Leo mijn rijbewijs gehaald en ben er zeker blij mee.
Ik heb erg fijne en gezellige lessen gehad bij Leo, hij legt alles rustig uit en helpt je altijd! Ik ben laatst in 1 keer geslaagd voor mijn autorijbewijs, heel erg bedankt voor de fijne samenwerking Leo!
Altijd leuke en leerzame lessen gehad. Hierdoor in 1x mijn rijbewijs gehaald. Bedankt Leo!
Met veel plezier mijn lessen gevolgd bij Leo. Staat er allemaal positief in en helpt je waar nodig. Was een fijne samenwerking!
Ik heb gezellige en leerzame rijlessen gehad. Altijd netjes op tijd en flexibel in lestijden. In een keer geslaagd! Heel erg bedankt Leo!
1e keer geslaagd en nu de weg op! Bedankt leo!
In 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen bij Leo. Leerzame lessen met een relaxte sfeer. Bedankt Leo!
geslaagd voor mijn examen! Heel erg bedankt voor alle leerzame en leuke lessen Leo. Altijd een relaxte sfeer en nooit een minuut later aan een les begonnen, geweldig!
Gisteren geslaagd voor mijn examen! Bedankt voor alle leerzame lessen Leo!
Deze week geslaagd voor mijn examen! Erg leuke en gezellige lessen gehad met een hele fijne sfeer! Bedankt Leo!
In 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs door rijschool Landzicht. Veel leerzamen en leuken lessen gehad bedankt Leo ! Deze rijschool is zeker aanbevolen.
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Leo bedankt voor de leerzame lessen! Ik heb het als erg prettig ervaren, de rust die je uitstraalde en de ontspannen sfeer waarmee de lessen verliepen.
in 1 keer geslaagd. geweldige rijschool, erg aanbevolen
Onwijs veel geleerd en ook heel veel plezier gehad.
Gezellige maar ook goede rijschool waar je goed op kunt vertrouwen.
Bedankt Leo!;)
Alles in 1 keer gehaald! Mede dankzij de fijne en goede lessen van Leo! Altijd leuke gesprekken, veel gelachen en goede uitleg! Leo bedankt!
Vandaag in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen! De lessen bij Leo waren altijd erg leuk en leerzaam. Je kan altijd erg goeie en leuke gesprekken met Leo voeren. Ik raad deze rijschool zeker aan.
Leo bedankt!
Ik heb de lessen van Leo als zeer fijn ervaren! Hij is rustig en relax. Je voelt je gelijk op je gemak. Je kan leuk met hem praten en hij heeft humor! Verder rij je in een brute BMW! Het was top Leo!